بعید به نظر میرسد نیازی به افزودن طول سال تحصیلی باشد
👤رئیس مرکز اطلاعرسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش:
▫️با وجود تعطیلیهای مکرر مدارس در سال تحصیلی ۱۴۰۴ ـ ۱۴۰۵ بهدلیل آلودگی هوا، شرایط جوی و جنگ، جریان آموزش با تلاش معلمان و مدیران تا پایان اسفندماه بهصورت مجازی ادامه یافت و به همین دلیل احتمال افزایش طول سال تحصیلی بعید است.
▫️پلتفرم شاد بهعنوان اصلیترین بستر آموزشهای غیرحضوری تقویت شده و وزارت آموزش و پرورش با بهرهگیری از تجربیات دوران کرونا، سناریوهای مختلفی برای استمرار آموزش در شرایط بحرانی طراحی کرده است تا هیچ دانشآموزی از آموزش باز نماند.
▫️بیش از ۱۲ میلیون دانشآموز در آخرین روز کاری اسفند از پلتفرم شاد استفاده کردند و در کنار آن شبکه آموزش و مدرسه تلویزیونی ایران نیز امکان دسترسی عادلانه دانشآموزان سراسر کشور به آموزش را فراهم کرده است.
▫️اولویت وزارت آموزش و پرورش برگزاری حضوری آزمونهای پایان سال در شرایط امن و پایدار است، اما در صورت تداوم شرایط خاص، سناریوهای جایگزین برای برگزاری آزمونها اجرا خواهد شد.






اولین دیدگاه را ثبت کنید.